HR Als Een Service

Over HAES

Emile Thewissen

In gesprek met Emile Thewissen, eigenaar en initiatiefnemer van HAES.

Het begin: optimaliseren van organisaties

Toen we, Berend van Berkel en ik, begin 2013 startten met Optiteam hadden we een duidelijk doel voor ogen: het optimaliseren van organisaties. In het begin keken we vooral aan de voorkant van organisaties en traden we veelal op als poortwachter. Na een fiks aantal opdrachten kwamen we er achter dat we steeds meer een businesspartner voor onze klanten werden. Er was behoefte aan een gesprekspartner die business wise meedacht en die zich ook kon verplaatsen in het gedachtegoed en welzijn van de medewerker.  Naast de' harde' kant die we door middel van assessments inzichtelijk hadden, richtten we ons ook steeds meer op de 'zachte' kant van de medewerker.

Hard en zacht

De combinatie van de ‘harde’ kant en de ‘zachte’ kant van HR heeft ons veel inzichten gegeven. En die combinatie bleek ook de sleutel te zijn waar onze klanten naar op zoek waren. Van hieruit groeide het concept 'HR als een Service'. We besloten de naam te veranderen in HAES: HR Als Een Service. Deze naam dekt veel meer de breedte van het aanbod van de dienstverlening die we brengen. Het doel is nog steeds hetzelfde: optimaliseren van organisaties. Door ons netwerk van HR-professionals zijn wij in staat de juiste specialist op de juiste klus te zetten, wat een kwalitatief hoog en effectief resultaat oplevert.

Verbinden

Het verbinden van hard en zacht  blijft voor ons het kernbegrip: HR als een Service.


Lees ook onze blog 'Service met een hoofdletter S'.

Blog: Service met een hoofdletter S

Lees ook het artikel over HAES in de vakbladen.

Artikel HAES

Wij werken voor: